2014. július 9., szerda

Díj






Kaptam egy díjat Ash-től, amit nagyon köszönök <3




Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot! 
3. Válaszolj 11 kérdésre! 
4. Írj 11 kérdést! 
5. Küld tovább 11 embernek! 


11 dolog rólam 

1. Imádom az állatokat
2. Van egy kutyám, Vilmosnak hívják
3. Október 2.-án van a születésnapom
4. Egy kis városban élek Debrecen mellett
5. Imádom táncolni és énekelni, bár hangom nincs
6. Szeretek olvasni, de KIZÁRÓLAG csak blogokat
7. Utálom az iskolát
8. Önkéntes vagyok egy állatmenhelyen
9. 2011 nyara óta vagyok Directioner
10. Sok blogot olvasok
11. Szeretem fordítani ezt a blogot és örülök, hogy már van 20 feliratkozó

Kérdések

1. Mi a kedvenc illatod?   uhmm, nem tudom, lehet hogy hülyén hangzik, de szeretem a frissen fürdetett kutya illatát (ne nézz hülyének pls >< )
2. A gyermekkori éned büszke lenne most rád? sok dologban igen, de sokban nem :/
3. Van tetoválásod?  nincs, de majd szeretnék
4. Hány évesen csókolóztál először? az oviban csókolóztam egyszer, azóta nem :c
5. Kaptak már rajta hazugságon? igen, de még elsőben, azt hazudtam hogy palotában lakunk, miközben nem :c
6. Milyen koncerten voltál utojára? tavaly augusztusban volt a városban Csobot Adél, és arra elmentem
7. Szerinted mi a legjobb randihelyszín? egy szép park, vagy egy tópart
8. Mi taszít egy másik emberben? ha igénytelen
9. Mi az, amit sosem lenne merszed kipróbálni? bemenni egy csomó repkedő-csúszömászó izé közé
10. Létezik szerelem első látásra? szerintem határozottan, vagyis én hiszek benne
11. Bírsz magassarkúban járni? igen, és imádom is őket, csak 175 cm körül vagyok alapból is, és csak az ilyen 10-15 cm sarkú cipőket szeretem :c 
11.Kérdés


1. Mi a kedvenc bandád?
2. Milyen zenéket szeretsz?
3. Ha egy napra választhatnál magadnak egy szuper erőt, mi lenne az és miért?
4. Mit választanál: BFF-ed utolsó szülinapja mielőtt meghalna, vagy a kedvenc bandád búcsúkoncertje?
5. Mi fog meg téged egy fiúban/lányban?
6. Hiszel a halál utáni életben?
7. Milyen nyelveken beszélsz?
8. Kedvenc országod?
9. Legfőbb vágyad?
10. Divatosnak tartod magad?
11. Voltál már valaha igazán szerelmes?


Jelöltjeim:  

Do 

Bocsi, nem tudok 11 embert jelölni, mert nem olvasok annyi blogot :/ :S 


Nagyon köszönöm a jelölést, még egyszer <3


1 megjegyzés:

  1. Kedves Psychotic Directioner!

    Köszönöm szépen a díjat, már ki is tettem. :)

    Ölel, Nadia

    VálaszTörlés